CR - hoppningen gick jättebra!

Åhhhh vad jag är nöjd med dagens tre rundor! :D Först startade jag Yazz på 40 cm, hans första tävling och han var så duktig och det blev rosett! :D Blev tyvärr inga bilder förutom en då mamma hade på blixt :P hehe.

Sisse var också jätte duktig! Första start var på 70cm. Hon lyssnade bra på mig och det blev en felfri runda! :D

Andra rundan skulle vi in på 80cm, Sisses andra 80 start för den delen med :) Hon taggade till ett snäpp och blev stark och het och fick inte tag på henne efter hindrerna och före också, hängde som en liten vante efter :P Haha. Men det blev 12 fel - tre stycken rivingar. Men oj vad nöjd jag är ändå!! :D Inte så konstigt vi fick med hos några bommar när det gick så fort :P Film kommer nog från alla tre rundor också! :D

Bilder från 70cm rundan :) Hon var då lite lugnare och lyssnade mkt bra på mig så vi fick till några riktigt fina hopp :) Höjden är det iaf inga problem med...;)



Andra rundan - 80cm :)



Fick inte riktigt koll på henne före detta hinder här nedanför och dte var en skarp sväng så det blev lite konstigt, men hon hoppade. Sen till nästa hinder blev hon väldigt lång och jag la till ett extra galoppsprång och då fick vi med oss båda bommarna :P Hahahahaha, titta min min!!

HAHA!

Efter 70 rundan med rosetten :)



Var det någon som tog kort och fick bilder på oss så skicka dom gärna till [email protected] :) TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback