Fotograf...

Ska försöka få nåon att fota när jag rider idag! :D mamma står i caféterian så hon kan inte tyvärr...men finns kanske någon annan, får vi hoppas på :) Det återstår att se! ;) Hade varit bra fotoväder och jag hade tänkt rida i min tretorn idag = hoppsadelen idag igen :P vill rida i min dresssyr sadel ju!!

Och förresten...Har fått avboka hoppträningen för Ulrika på söndag tyvärr :/ Det som skulle bli första hoppträning för i år! Vrf jag inte ska va med är för att det är Gustav träning på fredagen nästa helg, lördagen är det CR hoppning och lördagen skulle vart Ulrika träningen. Dumt att allt blev på en och samma helg så valde att ta bort hoppträningen :( Hoppas för flera träningar för henne iaf!

Kommentarer
Postat av: Emelie Carlsson

kan jag fota dig någon dag?=)

2011-04-04 @ 21:06:17
URL: http://duvetmemme.blogg.se/
Postat av: Emelie Carlsson

kan jag fota dig någon dag?=)

2011-04-04 @ 21:06:21
URL: http://duvetmemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback