Går inget bra alls...

Har bara varit utanför dörren två ggr idag...Sitter och pluggar och har gjort det i nästan 7 timmar. Tror ni jag lärt mig något då? Nej, inte ens hälften. Fattar absolut ingenting, kan bero på att våran lärare typ suger och jag också typ? :) Provet får gå som det går känner jag. Har många timmars plugg framför mig fortfarande och just nu ser det ut som om det inte blir något stall alls imorgon heller för min del :/ Jag längtar efter sommarlovet!

Jag hade gärna suttit ute i det härliga vädret men om jag gör det så kan jag inte fokusera alls på pluggandet så har suttit instängd här i rummet hela långa dagen medans alla andra varit borta :P Det luktar som om det är mat på G vilken minut som helst :) gott, då får jag komma ut lite :)

Hoppas ni har haft en bättre dag än mig! :D

Jenny, min gammla D-ponny gör fin, fina resultat på tävlingsbanorna med sin ryttare <3 Vinst föra helgen, grattis! Även idag var dom iväg och med fiona resultat då också :D Så roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback