God morgon!

Äter just nu frukost :) Blir sen till att ge sig av mot stallet och hoppträna :D Funderar lite på hur vi ska se ut ;)

Får nog bli det röda schabraket på och sen orkar jag inte byta bett till hopptränset med silverspännen på då jag hade det med mässing på igår under tävlingen ;) Jobbigt när man har ett bett till två träns :P Så därför får det bli dressyrträns så slipper jag byta och hålla på ;) Ni får bilder, vet inte om Robban och mamma skulle fota elr en av dom, vi får se :D

Ni som vill ha redigerade bilder får skicka några stycken i ett mail till [email protected] Sofia och Petra har jag massa bilder på så ni behöver inte skicka ;)

På nästa tävlning får vi köra första rundan på 80cm ;) 70 känns liote lågt om man tittar på bilden :P

Kommentarer
Postat av: Petra

Det är cr i svenljunga nästa söndag :)

2011-04-10 @ 14:16:31
Postat av: sofia

tjoho :)

2011-04-10 @ 14:33:24
Postat av: anna

Du får jätte gärna redigera bilder på mig och Winston :) hade vart kul

2011-04-10 @ 16:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback