Hiss elr diss


Kör hissar och dissar på grimmor från Hööks då ;) Haha, lite roligt kanske får vi hoppas på! Blir grimmor med "ludd"/mjukt foder på :P

Börjar med "favoriten" ;) Den såkallade discogrimman tycker jag är riktigt söt! :D Sisse måste ha en sån och då får det bli en rosa! :D Hihi! Tror hon hade blivit söt i den, stor hiss! Mjukt och härlig grimma man blir glad av, med dom härliga färgerna! :D


Denna får dock en diss för min del. Hade varit snyggare utan hästarna runt grimman ;) Men...Det ska ju finnas söta och gulliga grimmor också som mindre barn fastnar för :D

Tycker denna grimman är snygg, får en hiss av mig! :) Tyckte inte alls den var snygg när den kom men nu så har jag ändrat uppfattning ;) Om jag skulle köpa en sån grimma skulle dte bli en marinblå. Gillar nog allt på grimman! :D

Hmmm....Denna grimma då? Jag vet faktiskt inte själv, hiss elr diss? Något imellan det iaf :) Vad tycker ni då?

Nackdelen med alla grimmor som gar ludd elr liknande blir så hemskt smutsiga! Inte så kul om hästen rullat sig i en lerig hage och så är grimman typ förstörd elr när dte regnat och den blir jätte tung och inte så värst mysig inte :/ Jag hade inte velat ha den på mig då ;) Elr vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback