Hmm...

Har träningsvärk i hela kroppen verkligen! Vet inte hur det kommer gå med att sitta på hästryggen :P har så fruktansvärt ont! Tror jag har träningsvärk från i tisdags när jag hoppade två hästar + idrotten igår.

Kommer kännas en del i mina sittben sen på hästryggen ;) Har också stora problem om hur dagens ridpass ska se ut med Sisse. Vi ska ju tävla imorgon och igår red jag ett väldigt lugnt pass. Känns som jag få ta ett "hårdare" pass idag så vi inte river varenda hinder på banan ;) hehe....men sen på söndag är det hoppträning och då vill jag inte rida på gör hårt idag :S Jag har stora problem :P men vi får se vart det slutar, paddocken blir det iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback