Inget blev som jag hade tänkt...

Ja, inget blev som jag hade tänkt idag :P Allt ändrade sig. Först hängde jag med Annerlie på hennes fjording Yra i skogen och hon red sin Sigge :) Mysig tur var det!

Fixade sen Sisse för ett pass i skogen, jag som skulle hoppa lite :P Men för varmt för det ;) Hehe. Sen så kom Linda när jag skulle sadla precis så väntade in henne och Thule så tog vi en mysig tur ut i skogen tsm :) Sisse tappade sin andra framsko idag under turen också ;) Tur att hovslagaren kommer imorgon och vilken tur att min häst inte är ömfotad som gått utan en framsko i en vecka nu :) Toppen!

Sisse skötte sig jättebra under uteritten! Vi hoppade lite, plaskade i vattnet och härliga galoppsträckor :)<3
Imorgon blir det säkert skogen också, lite lugnare bara, kanske ta en tur i samhället om jag får sällskap? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback