Inte undra på...

att Sisse var som hon var under gårdagens ridpass! Hon brunstar och inte lite heller! För er som inte vet så blir min häst helt knäpp, allt blir upp och ner för henne. Jag längtar såå mkt efter ridpasset imorgon, nä inte direkt :P Haha...Bra då vet jag vrf hon var så konstig igår iaf ;) Borstade och myste med henne i stallet och tog bort en massa päls :)

Blev inga bilder då jag glömde kameran i bilen tyvärr :( Nu ska jag rensa bland mina ridkläder i garaget och här inne i huset och tvätta allt :)

Kommentarer
Postat av: rebecca

Haha, det är så jobbigt med ston som brunstar.. min häst Charm blir jätte jobbigt och skit sur x)

2011-04-22 @ 21:13:36
URL: http://weestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback