Ligger i soffan med datorn...

Slutade extra tidigt idag då sista lektionen var inställd, 11.30 slutade jag idag då så har varit hemma en stund nu :) Hade tänkt rida ut idag men vi får se om det blir ridning elr inte, beroende på hur kall hon har blivit idag. Annars blir det bara ett skitt och travpass. Ska lägga lite energi på bloggen nu när jag har gott om tid :)

Önskar ni att läsa om något? I så fall fixar jag det! Är så mkt jag vill göra i helgen också som kommer!
Vill hänga med både storhäst laget och ponnylaget i dressyr både lördag och söndag till Allingsås. Helst ponnlaget på lördag! Tycker faktiskt det blir en mysigare stämning på ponnytävlingar, på storhäst tävlingar är det inte alls lika roligt. Tråkigt för mig som har storhäst då :P Men sen är ju "problemet" att det är pappa helg och vill  även övernatta i stallet! Hm...Jag får fundera vad jag ska göra + att det är CR i svenljunga på söndag som jag verkligen vill vara med på, hoppning då. Dressyrtävlingar har jag inte planerat mkt i år. Efter sommaren i så fall om inte klubben ska ha någon...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback