Morgon här!

Hör hur fåglarna kvittrar ute! :D Väntar på att dom andra ska vakna här hemma så vi kan åka till stallet ;) Jag har själv varit vaken någon timma. Idag får det bli ett dressyrpass i det härliga vårvädret! :D Ska själv ha 4st lektioner i veckan också, ett tag sedan nu! :D Ska göra någon liten planering för dom :) Kul, kul!

Jag avaktar lite med dressyrtävlingen också någon dag till, mamma höll med mig när jag pratade om det men vi får se hur det går när jag ska öva på pogramt så avgör jag/vi efter det :)
En vecka kvar tills CR iaf! :D Så här ser det ut för min del, ska kanske, kanske starta 3st olika hästar :P 2st i dressyren och 2st i hoppningen :)

En C-ponny, en D-ponny och en storhäst! :D Spännande och roligt! Måste kolla lite med starter och så, får nog starta först i dressyren på ena hästen och sist med den andra elr något så ska det gå toppen! :) Elr vad säger du Ebba? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback