Morgondagen

Imorgon är det då CR hoppning för min och Sisses del :D Längtar något sjukt mkt och det ska bli så roligt! Kommer bli en sömnlös natt :P Usch vad kul det ska bli att hoppa min stjärna <3 Har nog aldrig längtat så mkt för att få hoppa som nu ikväll! Hon har blivit så duktig så imorgon tycker jag att vi är värda två rosetter :)<3

Inget är klart inför imorgon då jag inte vart i stallet alls idag...Men jag är i stallet kl 9 imorgon och startar inte fören runt 14.00 tiden :) Så har gott om tid!

Det som ska göras innan jag sitter på hästryggen är:
- Borsta och putsa Sisse ren och fin
- Bytta bett till det rätta tränset jag ska ha
- Putsa av sadel, träns, martingal, benskydd
- Bytta schabrak
- Putsa tretorn stövlarna också
- och jag ska hinna fota lite under dressyren :D

Uppdatering kommer det fortfarande att vara här på bloggen så fortsätt att titta in ;)

Kommentarer
Postat av: josephine

Jag kommer och hejjar på dig, kramiiz! <3

2011-04-25 @ 07:44:49
URL: http://larkryttarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till :D

Hur gick det? (:

2011-04-25 @ 08:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback