Ojojoj!

Har aldrig haft så dålig uppdatering här på bloggen som idag, ber om ursäkt! Men har inte haft en minut sen igår kväll att sätta mig framför datorn :( Sen trodde jag att jag hade gjort två tidinställda inlägg men dom har inte kommit upp idag inte.

Men direkt efter skolan idag hoppade jag in i bilen för möte på Djurparken hela kvällen! :) Roligt var det men som sagt, mkt info att ta in denna gång också! Sisse vilade idag och imorgon blir det en uteritt och sen vilar hon hela helgen :)

Nej nu får jag sluta skriva ;) Full rulle hela kvällen för min del, suck. Ut med hunden nu, städa snabbt, plugga inför prov imorgon som jag ska försöka skjuta på tills nästa vecka, sen redigera bilder men det får jag nog hoppa om jag inte ska va vaken hela natten! ;) Måste hinna med bloggen här också i någon veva så något mera inlägg under kvällen ska jag få till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback