Pappa är på G!

Sitter nu och väntar på att pappa ska komma :) Hann med stallet efter skolan också med mockning :) Sisse vilar idag och imorgon och på söndag tar vi och mjukar upp oss i skogen! Sen tränar vi inför sisses andra dressyrtävling den 25 april :D Blev visst dressyrtävling innan sommaren ändå ;) Jag känner mig absolut inte redo. Sisse har börjat bli jobbig i galoppen nu igen :/ Målet med tävlingen är att hålla oss innanför (!!!) dressyrbanan ;) Ett ganska svårt mål för mig och Sisse :P Ska kanske, inte riktigt helt säkert än tävla en kompis ponny också :D KulKul!


Får bli en bild på Sisses första dressyrtävling :) Första start gick inne med inga dressyrstaket och vi slutade på plats 11 och på 61.75% och andra start gick ute med dressyrstaket runt hela banan och ja, Sisse hade mer än gärna velat hoppa över dom vita "hindrerna" ;) 51%, helt godkänt tycker jag allt eftersom min häst laddade på i galoppen mot dressyrstaketet, hahaha!
 Hade en del häst att hålla i ;) men tycker det var bra gjort för att vara frösta gången :) Här i Länghem har vi bara staket på en kortsida så det ska nog gå bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback