Ridkavaj

Snygg kavaj va? :) Måste köpa en ny så fort som möjligt då min fattas det två knappar på :/ Sen vill jag ha en lång :) Denna var inte dyr heller på den sidan jag hittade den på, 50% rabbat. Dock är det lila inuti, kanske finns i svart?

Det är detaljerna som gör den så snygg, fickorna och själva kragen blandannat!

Men får bli en ny kvaj när jag bestämt mig för vad jag ska "sattsa" på och just nu känns hoppningen hundra ggr bättre, hmm...jag vet inte :P Det är nog hoppning jag vill göra med Sisse, dressyr också men inte lika mkt just nu. Hade ju inte köpt mina Tretorn om jag inte hade velat sattsa på hoppningen så det har kanske någon räknat ut? ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

hej!

vilken sida hittade du den kavajen?

sjukt snygg!

maila mig gärna om vilken sida!

2011-06-27 @ 07:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback