Sisse står klar inför morgondagen

Sisse står nu klar för CR-hoppningen imorgon :) Har putsat och fixat i 3 timmar i stallet inför imorgon :P Känns som jag förberätt inför en dressyrtävling, hahahaha! Jag har ryktat Sisse jätte länge och friserat henne från topp till tå verkligen! Hovskägget borta, kronranden fixat, håret i öronen är fixat, manen är klippt + svansen ;) Ja...det känns som det är dressyrtävling som väntar imorgon ;) Det vita shabraket och ridbyxorna snurrar i tvättmaskinen för fullt och har även putsat all utrustning så som, förbygel/martingal, benskydd, sadel :) Kameran är på laddning och stövlarna rengjorda...

Är jätte taggad tills imorgon!!! :D Så himla mysigt att fixa inför en tävling <3 älskar det verkligen så därför blev det lite extra pill med det hela <3

Sisse var inte lite smutsig när jag tog in henne :p Hon hade ju gått utan täcke hela dagen...


efter:



Före:



Efter:


Så mkt trevligare!! :D Kan också säga att ridpasset gick gryyyymt bra!! :D Red också i dressyrsadelen och aldrig mera att jag inte sitter i den på över en månad...Var så skönt att rida dressyr i den <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback