Sy täcke nu...

Ja då var det dags att börja sy lite på täcket för hand -.- Drygt elr vad? Orkar inte vänta tills mormor ta det med symaskinen hemma hos henne. Sisse får gå utan täcke tills vidare nämligen tills täcket är helt och vill att hon ska ha täcke på sig, imorgon får hon gå utan iaf ;) Men nu ska jag börja sy, roligt va? :P

Och jag skulle ju tränat för gustav imorgon men det blev inställt ju som jag skrev + att Robban hade tänkt fota vilket var ännu tråkigare! :( Men kanske kan fota under lördag ist när jag ska tävla? ;) Hmm...Man kan alltid fråga! :D Får bli en söt bild på hälge och någon häst :P

Kommentarer
Postat av: Michelle

Så söt bild:D <3

2011-04-08 @ 22:17:49
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback