Tack mamma <3

Mamma var snäll och fotade lite i början av ridpasset, tack <3 Sisse var taggad till 1000 och fick hitta på något åt henne hela tiden så hon inte skulle bli uttråkad :) Kan säga att jag är nöjd med ridpasset men inte så mkt mera. Sisse var lite fööör pigg helt enkelt :P Satte även upp en liten bock som är ca 40cm och den rullade vi över några ggr och hon landade i rätt galopp varje gång och lyssnade bra på mig både före och efter :) Tog även lite bilder på henne efter ridpasset. Ett litet smakprov får ni än så länge tills det kommer upp någon kommentar! ;)

Pannbandet ser även ORANGET ut fast det är rött :S Inte jättesnyggt men får ha det till andra schabrak som inte e röda utan bara med en röd kant så går det nog bra :) Elr vad säger ni? I skuggan ser det ju bra ut ;)


Bilden fick bli svartvit då jag inte fick ordning på ljuset, skulle igentligen minskat bländaren lite men eftersom solen gick i moln då och då så struntade jag i det ;)

In i en galoppfattning :P


Vill ni se mera porträtt bilder? Släng in någon kommentar så fixar jag det imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback