Uteritt står på schemat

Idag ska jag och Sisse mysa i skogen :) Klättra lite i skogen får det bli och hoppa lite kanske :)

Blev kvar en timma i skolan då vi i klassen var tvungna att fixa tröjor m.m. Kom också på att att vi är lediga imorgon!! :D Tjohoo vad skönt! Då kan jag ju rida ändå ;) Blir självklart skogen då med. Ni som undrar varför jag lägger uteritter på schemat ist för ett dressyrpass är för att Sisse ska få en "paus" från allt arbete i paddock elr manege ist för vila så håller jag igång henne i skogen :) Har själv mkt i skolan så då får det bli korta uteritter och då slängde jag in några dagar/veckors "vila" med uteritter ;) När jag ska hoppa och så får det ju bli paddocken :)

Sommarlovet har väl redan börjat för Sisses del ;) Hon kommer i stort sätt vila hela sommaren, bara mysa i skogen. Sen kanske hon ska på "träningsläger" elr vad man ska kalla det i två veckor. Då kanske det är bäst att ha hästen i en någorlunda kondition iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vilket läger ska du på då? :)

2011-04-29 @ 14:25:40
Postat av: amanda

Sisse ska bara ;)

2011-04-29 @ 15:00:44
URL: http://stallsm.blogg.se/
Postat av: Lizethe

Oj, ska hon nästan vila hela sommaren?

2011-05-03 @ 14:38:23
Postat av: amanda

ja, jag hinner inte rida :P Även om jag flyttar henne så hinner jag inte :/ men hon får ju komma ut i skogen och det är ju också som att vila :)

2011-05-03 @ 14:47:14
URL: http://stallsm.blogg.se/
Postat av: Lizethe

okeej, Varför hinner du inte rida på hela sommaren?

är väl inte så bra för henne som är en lite vilding att vila en hel sommar typ? :S :)

2011-05-04 @ 20:08:08
Postat av: amanda

Ska sommarjobba och bo inne i Borås för dte mesta och Sisse flyttar till sexdrega och förhoppningsvis blir hon kvar där också :) Det är andledningen till vrf vi också skickar iväg henne för jag hinner inte. Tror dock jag fixat en medryttare som kan hjälpa mig :)

2011-05-04 @ 20:34:46
URL: http://stallsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback