CR - hoppning

Nästa CR-hoppning blir nu på onsdag kväll nästa vecka, är taggad till 1000! Anmäler mig till två 90cm rundor och om det går bra på 90cm så tar jag 100cm ist för en till 90 runda till :) Nu börjar vi smått komma upp på lite höjder vilket är superroligt, men man ska fortfarande inte stressa framåt. Höjden är inga problem alls, än så länge är bäst att säga haha ;) Det är bara att jag måste få tillbaka henne och hon ska lyssna mera på mig och inte bara tänka hinder, hinder, hinder och inte köra sitt egna race och tempo.

Något jag längtar efter är också den lokala hopptävlingen vi ska starta om någon vecka och sen kommer ju även klubbmästerskap i hopp och dressyr. Usch så jag längtar, kan knappt vänt! :P Imorgon kör jag ny ras och lite annat smått och gott ska jag försöka med. Inte lätt när man e hos pappa..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback