Dagens ridpass...

...gick raka vägen åt skogen! Började med en låång mys och rykt stund i stallet på 45 min och Sisse njöt verkligen och stod och gäspade <3 Började att skritta ut i 20 min som uppvärmning och sen red vi till paddocken och arbetade där en stund. Hon var totalt raka motsattsen från hon brukar vara! Motsträvig till allt jag ville att hon skulle göra och bara jävlades med mig kände det som. Blev bara travarbete och ingen galopp. Funkar inte travarbetet är det ingen idée alls att gå på galoppen. Vill bara glömma detta ridpasset så tänker inte skriva mer om det, punkt slut.

Nu får Sisse vara skogsmulle en vecka framåt för att slippa paddocken, hon är nog trött på den nu och nu när vi kommit en bit på vägen och sätter mera press på henne blir det för mkt, så en vilo/skog vecka blir det för henne :) Det kommer ju vara tävlingar i stort sett varje helg framöver så vill inte gå för fort fram nu elr pressa henne, det ska fortfarande vara roligt och enkelt!! Veckan som kommer ser ut så här för Sisse och mig:

Måndag: Skogen
Tisdag: Skogen
Onsdag: vila
Torsdag: vila
Fredag: skogen? annars vila
Lördag: skogen? annars vila
Söndag: vila
Mådag: Lätt dressyrpass i paddocken elr ängen i skogen
tisdag: Paddocken, lång och låg form bara
onsdag: CR-hoppning



Kommentarer
Postat av: Amanda

rätt tänkt:)<3

2011-08-14 @ 20:27:49
URL: http://resilient.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grymt snygg header!! Vilket program är den gjord i ?

2011-08-14 @ 22:21:56
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback