Det kunde man ju nästan gissa nu...

Åhhh vad sur och ledsen man blir när tredje CR-hoppningen blir inställd för mig och Sisse :´´( Det kunde man ju nästan gissa att den skulle bli :/ Vi skulle ju till Håska imorgon vilket vi inte ska nu :( Usch så ledsen man blir när man fixar och planerar inför det...Nästa CR är om 8 dagar, på onsdag nästa vecka den 10 augusti. Men gissa vad jag gör då? Jobbar, naturligtvis! Hade jag startat dom tre tävlingarna innan hade vi vart uppe på 100cm nu.

Kan inget annat än att vara riktigt ledsen och arg! Det kanske är meningen att vi inte ska tävla? Inte vet jag men snart vet jag inte riktigt vad jag tar mig till för är så sjukt tävlingssugen som jag vet inte vad! :S

Vet ni vad jag ska göra nu? :) Leta CR/tävlingar tills jag hittar något vettigt vi kan åka på!!

Lite tävlingsbilder!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback