Duktiga Kalle och Jennifer!

Somnade i soffan efter farmor och farfar hade varit här och sov en stund, var sjukt trött! Sen krånglade datorn när jag skulle blogga + att jag har haft ont i nacken och höger axlen så gjort ont när man böjt huvudet bakåt :( Vad är det med min kropp? Antingen är det ryggen, vänster barmbåge, axlarna elr nacken :/Trött på det här nu! 

Kalle och Jennifer var och startade sin första dressyrtävling idag tsm på Olsegårdensridklubb. Tror det var deras första dressyrtävling tsm och på hemmaklubben om jag inte har fel ;) Dom gjorde en riktigt bra start tycker jag allt!! Stora pluspoäng till Jennifer som orkar kämpa med "min" skruttponny! <3  Dom startade pogrammet LC:1 och ritten slutade på 60,37%. Såg protokollet och det var 7:or och 6:or och fina poäng på Jennifers sitts! Så duktiga, ser lovande ut!

Tog två bilder, hoppas detta var ok? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback