Duktiga mig!

Nu har jag varit lite duktig tycker jag! :P  Plockat ur en tvättmaskin, startat en ny som jag väntar på att få hänga upp, hunden vart på sin promenad och ligger redan under täcket i sängen och värmer upp den åt mig <3 Diskmaskinen är ur plockad och jag grejat lite med skolarbete! :D Nu ska jag sova så jag orka med skoldagen imorgon, men det är ingen risk för jag trivs verkligen! :) På biologin ska vi ut och plocka svamp i små grupper, väldigt ointressant, jag vet haha! ;) På kvällen ska jag rida min pärla, hade tänkt jobba med lång och låg form så hoppas hon inte är så fruktansvärt pigg :P Nu ska jag ta ut tvätten sen ska jag, ZzzZZzZzZZzzzZZ.



Ni ska få en bildbomb på mamma och Sisse under dagarna som kommer som jag inte vissat er! :D

Kommentarer
Postat av: Sabina

Gud så gullig bild! :D

2011-09-09 @ 16:51:04
URL: http://szander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback