Gräsbroddar

Tycker gräsbroddar är lite små läskiga, så långa! :O Fick leta upp mina som jag köpte för ett tag sedan då tävlingen på onsdag kanske kommer gå på gräsbana beroende på vädret. Kommer först gå banan och om det är på gräs kolla hur det ser ut om det kan bli halt och då får jag ta och brodda :) Är dock rädd att hon ska trampa sig själv med dessa hemska broddar på! Har bara två par boots så skulle behöva ha ett par till så jag kan ha runt om..Känns lite tryggare då. Och kommer det att gå på gräs säger jag bara en sak och det är hjälp! Sisse kommer ju skita i lilla mig på ryggen och jag kommer hänga som en vante i henne, haha rolig bild jag fick i huvudet! ;)

Imorgon kör vi lite galoppbommar/travbommar :) Hoppas vädret tillåter oss att rida i paddocken så mamma kan fota med mitt 18-55mm objektiv...=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback