Häst nr 2 - Sisse

Åkte direkt till stallet och red Sisse efter jag kommit hem från skolan :) Blev barbacka i paddocken. Allt blir ju så grusit, ridstövlarna, sadelgjorden, ja nästan allt så valde att skippa sadlen idag! ;)

Sisse var riktigt fin och jag kunde påverka väldigt mkt med sittsen idag i galoppen. Sätta mig mer på rumpan och luta mig något bakåt och ta några förhålningar så gick hon i en riktigt samlad galopp. Ingen "gungstolsgalopp" utan hon galopperade igenom hela kroppen och tänkte mera framåt än uppåt. Så det blev väldigt mkt galopparbete. I traven var hon riktigt fin i också :`) Hon var väldigt pigg idag också men idag bara åt det posetiva hållet :D Bilderna är tagna i början på ridpasset :)

 


Vad tycker ni då om bilderna? :P Ser för höstigt ut tyvärr :(


Kommentarer
Postat av: kajsa

fina bilder :)

2011-08-31 @ 13:20:27
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback