Hejsansvejsan

Idag fyller pappa år, så grattis till honom! :D Vi ska snart dra oss in till knalleland och mer vet jag inte :P Jag bloggar mera efter det. Kommer komma en ny ras och lite hiss och diss :) Outfitar kan jag inte göra här...

Och gissa vad mamma hämtade idag? :D Mitt objektiv som vart på lagning, sååå glad! Nu kan jag äntligen börja fota! Hatar rent ut sagt standardobjektivet, väger ju ingenting. Skönare och fota när man har lite tyngd i handen, blir lite stadigare. Det bästa av allt var att det gick på garantin så behövade inte betala en krona, gött!

Är sugen på att rida, har inte gjort det sen i tisdags! :O Men imorgon sitter jag på hästryggen och då ska vi hoppa lite lugnt inför tävlingen med några kompisar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback