Hemma med söndrigt objetiv...

Som rubriken lyder, hemma med ett söndrig objektiv :´( Berättar kort om dagen! :) Vi var på plats tre timmar (!!) innan allt skulle börja för att leta upp dom bästa platserna i skogen. Det skulle ju vara bra att fota från också...Vi fikade och hade det gött och tiden gick sjukt snabbt! Bilresan dit tog 2 timmar och sen satt vi där i 3 timmar och väntade :P Lååång tid men det gick snabbt. Och oj vad mkt folk det kom och massa snygga och häftiga Hot rods, bilar ;)

När jag skulle börja fota när första bilen körde blev det problem med kameran. Stänger jag av den tar det jätte lång tid för den att starta då objektivet beter sig jätte konstigt, vibrerar och håller på. Får köpa ett nytt bara, hoppas det håller tills jag köpt ett nytt så är jag nöjd! Men hade på kameran hela tiden och den är även på nu så jag kunde fota ;) Är nöjd med bilderna jag tog :D Ni kan få se två iaf ;)




Vill ni ha fler så får ni säga till! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback