Hoppning

Det blev paddocken idag ändå fast jag skulle rida ut i skogen :P Men eftersom det gick som det gick igår ville jag få igenom det idag. Det fick jag också och sen hoppade vi :) J*vlar vad hon sög tag i hindret, hon lyssnade inte för fem öre på mig till en början och bara studsade och höll på mot hindrerna. När hon ändå inte lyssnade på mig när jag tog förhållningar så gjorde jag så att jag struntade i att ta i henne mot hindret en gång, hon kom lite nära och fick inte upp ena frambenet så fick bommen mellan frambena och den flög med oss en bra bit. Låg säkert 7meter (!!) ifrån hindret. Efter den lilla olyckan så lyssnade hon riktigt bra på mig och väntade fint på mina signaler :) Mamma fotade lite i slutet...Tack!!




Till bilden ovan: Lite lustigt att hon alltid drar upp den ena frambenet högre än det andra :P



Dagens bästa språng nedanför så ett bra slut! :D



Kommentera gärna :D


Kommentarer
Postat av: Petra

Du har ett jäkla skänkelläge :D

2011-08-15 @ 15:32:35
URL: http://petrajosefsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha, hon blev rätt ägd ändå;)<3

2011-08-15 @ 15:39:37
URL: http://resilient.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback