Jorden går under för mig idag, helt klart!

Världens sämsta dag i hela mitt liv, haft oturen imot mig hela dagen och kommer gråta hela kvällen, haha! Först var vi på Hööks, skulle ha ett par röda ridbyxor. Fanns två olika modeller på dom och ingen i min storlek, kommer först igen i oktober. Köpte ist ett par vita ridbyxor för 600kr. Sen en pälsmössa till mamma.


 


Vidare till Netonnet där jag köpt objektivet...Mamma ville att vi skulle lämna in det på lagning och det skulle ta tre veckor. Jag blev jätteledsen och började nästan gråta i affären! Nu när jag kom hem funkar inte mitt andra objektiv, gissa om jag blev helt förstöd?!?!?! Kan inte leva utan min kamera :´( Men sen åkte vi till Myone...Skulle ha säkerhetsväst, ja då finns det inte i min storlek och det kommer inte komma in fören nästa år?! :O Provade då hjälmen jag tänkt köpa. Ja vad tror ni är fel då? Finns naturligtvis inte i min storlek och det var 30% rabatt på den jävla hjälmen som kostar 2000kr i vanliga fall!!!! Gick då till stövlarna och ser då att det är 50% rabatt på Pioneer stövlarna som kostar ivanliga fall 4000kr och nu 2000kr bara. Men naturligtvis är min storlek utsålt :´( Hittar en lackad lädergrimma som det också är 50% rabatt på men inte i någon cob storlek :( Ni kan ju bara gissa vad arg och besviken jag var och framförallt ledsen när jag gick ut från butiken! Till Ekohallen för att köpa lite skolstartsaker till mig ;) Till hästavdelningen också, köpte ett dressyrschabrak för att bli lite gladare, se bilden :) Kollade efter säkerhetsväst men fanns ingen som passade där heller :(



Inget stall för mig idag, det pallar jag inte. Mår blä och vill bara slänga kameran i backen just nu, för stunden iaf ;) Uppdaterar er när jag är på bättre humör!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilket MyOne åker ni till?

2011-08-08 @ 19:35:09
URL: http://hastfotografen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback