Kalle & Jennifer trimmar!

Snart får ni i varbergs trakterna akta er för Kalle (Carlito) och Jennifer! Dom ska ut på dressyrbanorna och jag hade gärna åkt och tittat den 20 augusti när dom ska tävla! :) Kalle och jennifer igår tror jag under ett dressyr pass ;)




Så fina tsm :`) Måste åka ner snart och rida min prins och ta en härlig galopp på stranden <3 Då får jag ta med mig Sisse också! Blir dock inte fören jag fått hem mitt teleobjektiv -.- Skulle besökt djurparken i helgen också men hur kul är det att gå där när man inte kan fota? Ska fråga Robban snällt om jag får låna en av hans kamror om vi åker till djurparken! ;)


Kommentarer
Postat av: Jennifer :D

iiiiiiiiiiiiiiiiihhhhiihihi vad glad jag blir xD :D KOM NER SNART!!!!!!!!! ;O;O XD <3

2011-08-12 @ 12:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback