Pigg & taggad häst

Det var riktigt roligt att rida idag, som alltid men idag var det extra kul! Sisse var väldigt väldigt pigg och hennes energi hade räkt till några stycken hästar. Hon blev lite små spänd när det blåste till. Bara jag råkade ändra mig lite i sitsen elr att regnjackan "praslade" till ökade hon takten och sprang ifrån mig lite. När jag skulle fatta galopp så tänkte hon mkt uppåt och började studsa på stället och då fick jag lätta lite på tyglarna occh smacka lite försiktigt och försöka göra en ny fattning. Hon tog dom jättefint och några från skritt också, var nog för att hon var så taggad :P Stundtals var hon riktigt fin när hon slappnade av och hittade takten!

Ni behöver inte lägga märke till att hennes man är lite lång, att schabraket sitter på sniskan, elr min stora regnjacka och att bilderna ser lite annorlunda ut då det var fel inställningar på kameran ;)








Nedanför ser ni hur hon överreagerade vissa ggr :P



Nedanför på bilden blev hon riktigt avslappnad och lyssnade på mig några steg och genast lite bättre steg :)




Fler bilder kommer imorgon! Kommentera gärna så blir jag glad och får mera lust till att blogga och mamma till att fota! :D


Kommentarer
Postat av: josephine&mistral

ååh, jättefina bilder :) kolla gärna in bilderna på våran blogg där bilderna från tävlingen kommit upp! kramiz :) <3 kommentera gärna också! :D

2011-08-29 @ 19:56:08
URL: http://skimmelligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback