Regnar?! :O

Fy och blä för vädret idag! :( Kunde vart så när jag jobbar ist på söndag, inte vill man ha regn på lediga dagar...

GODMORGON på Er! Hade en riktigt bra kväll igår med grabbarna och tjejerna! Roligt att lära känna nytt folk :) Blev ingen uppdatering igår kväll, blev för sent :P Idag fredag ska jag hoppa Sisse och det får bli i manegen, usch och blä men inte så kul att hoppa ute när det spöregnar! Som vanligt startar jag alltid upp datorn först och skriver ett inlägg och sen äter frukost, det har ni nog lärt er nu ;) Så vad ska jag göra nu? Äta frukost! :D



Kommer ju inte bli några fina utomhus bilder idag när jag hoppar :(

Kommentarer
Postat av: steffi

tack, du har själv en jätte fin blogg :)

2011-08-05 @ 12:04:33
URL: http://blombackesflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback