Resultat från igår

Jag är otroligt nöjd över min häst!! :D Andra tävlingen för henne på en annan ridklubb och det gick strålande! Hon tittade inte på något hinder vilket var bra :) Tävlingen gick på grus också och vi slapp regn! ;)

80cm - ett stopp på första hindret, hon fattade nog inte att hon skulle hoppa och att det var ett hinder där :P Lugnt och fint tog vi det igen och sen var resten av rundan klockren. Underlaget i paddocken var lite mjukt på vissa ställen och hindrerna kom väldigt fort och det vara lite svåra svängar för Sisse ibland. Kom lite snett på en del hinder men hon hoppade! :D Så 4 fel.

90cm debut - Felfri! :D Hon var så duktig min lilla prinssesa <3 Nu blev svängarna lite bättre vi kom ganska så rakt på hindrerna ;) Nästa gång får vi ta två 90 rundor och sen är 100 cm nära oss nu! :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag ska jag jobba, usch så jobbigt det var att gå upp kl 8! :O Var ju tillbaka i stallet 22.00 igår och innan man kom hem så blev kl mkt...Nu måste jag gå! Vi hörs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback