Ridschema

Måndag: Jobba med galoppbommar och hitta en jämn och fin galopp mellan bommarna :)

Tisdag: Ut i skogen och dressyr på ängen.

Onsdag: Ska förhoppningsvis tävla, blir en 80 runda och går det bra och så blir det en 90 runda :)

Torsdag: Vila, jag jobbar.

Fredag: Dressyr!

Lördag och söndag vet jag ej hur det blir med än :)

Jag försöker alltid att planera mina ridpass och hur/var jag ska rida :) Det kan ju bli ändringar beroende på vad det är för väder m.m och det kan komma viktigare saker ivägen... Hur gör ni? Planerar ni hur ridningen ser ut varje vecka? Hade vart kul att veta! (:



Och förhoppningsvis har jag köpt mig ett nytt objektiv så ni får bilder! ;) Annars kan jag fota med det söndriga också, bara konstigt när man ska sätta på och syänga av och ibland zooma med det...

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag planerar aldrig mer än när jag vet att jag ska tävla ;) jag gör de hästen behöver eller som jag har lust till helt enkelt ;)

2011-08-08 @ 12:15:53
URL: http://petrajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback