Shopping imorgon! :D

Imorgon ska jag köpa ett nytt teleobjektiv, 70-300 då det jag har nu beter sig jättekonstigt när man ska sätta på och stänga av och zooma. Så lika bra att slänga skiten och köpa nytt för det lär väl kosta mer än vad det gjorde från början? Det hände väl något igår lördag när jag skulle fota bilarna, den vill väl inte vara med längre helt enkelt. Dock är det nytt för i år :/ Ska nog köpa ett rent macro objektiv också beroende på vad det kostar :)

Ska också köpa den efterlängtade säkerhetsvästen på Myone :D Det var på tiden det, behöver ju det på onsdag när jag förhoppningsvis ska tävla :D Och så måste jag prova mina efterlängtade stövlar som jag ska köpa i slutet på denna månaden också :D Ska även prova ridhjälm, kanske kanske blir att köpa en :D

För att få mamma att köra mig till Borås har jag sagt att jag ska bjuda på fika och betala bensinen xD Hahaha, snäll dotter man är va? ;) Men jag MÅSTE ju ha ett teleobjektiv, går ju annars inte att fota under ett ridpass! :O Och säkerhetsväst måste man ju också ha! ;)



 


Kommentarer
Postat av: Emilia Ragnarsson

Ska du va med på onsdag??;D

2011-08-07 @ 22:35:27
Postat av: Amanda

Det ser ut som det ja :D Då syns vi!! :D

2011-08-08 @ 09:50:24
URL: http://stallsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback