Skola idag!

Idag är det första dagen i skolan, börjar 1:an på gymnasiet vilket ska blir riktigt roligt och spännande! :D Ni vet säkert redan vad jag ska gå men för er som missat det så ska jag gå Naturbruk inriktning häst/djur i Svenljunga! :) Gick ju på Moga skolan innan så inte långt ifrån min gammla skola och inte långt från där jag bor. Tror, elr vet att detta kommer bli hur bra som helst! :D Har en stor ryggsäck med mig nu med övernattningssaker för vi 1:or ska på hajk från idag onsdag - fredag, alltså sova i militärtält två nätter! ;) Därför har jag fått göra tidinställda inlägg för att hålla bloggen igång åt er ;)

Nu ska jag fixa allt som ska fixas innan jag och mamma ska åka iväg. Går inte åka buss med den packningen jag har :P Tur mamma jobbat natt och kommer hem mellan 7-8 så hon kan köra mig dit till kl 8!

Kommer sakna lilla Sisse, hon vilar idag ons och tors. Sen rider jag fredag och sen vilar hon lördag och sen är det ridning som vanligt! ;)



Lite nyfiken så tänker fråga om vad ni ska börja för klass, skola och kanske gymnasium och när? :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejsan! Nu har vi precis startat en tävling på bloggen där du har chansen att vinna en skräddarsydd header just till dig! Om du vill vara med klicka in på länkgen nedan och anmäl dig :)

http://dailyhorses.blogg.se/2011/august/bloggtavling.html#comment



Om du inte gillar sådana här kommentarer så förlåt i förskott :)

2011-08-17 @ 10:33:29
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback