Snygg pålle!

Super häst till salu!!**FILM**
Super häst till salu!!**FILM**. Hästar säljes
Typ: Stora hästar  -  Inriktning: Allround  -  Kön: Valack  -  Födelseår: 2006  
Vacker valack f- 2006 , 173 cm , e Modest x Carbano x Carthago x Capitol I.En häst med en stor potential .Lugn häst med super karaktär. Modiga smidiga transporter och stabil, För mer information E-post, Skriv på engelska.Pris som skall fastställas!!Filmen under sadeln skicka e-post.

http://www.youtube.com/watch?v=m7_LWUW2Qaw
 
 
 
Pris  50 000 kr

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mamma blev lite små kär när jag vissade denna hästen för henne och jag också, nästa häst ska vara skimmel! Jättefin är hästen måste jag säga! vad tycker ni? Fast Sisse är ju bara sååå mkt finare :`) Men denna var väldigt snygg måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: Petra

Skimmel suger ;)

2011-08-09 @ 20:00:44
URL: http://petrajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback