Träning i rundkorallen

Det blev lite träning i rondkorallen idag :) Har inga longeringslinor så kunde inte tömköra elr longera. Hon fick först och främst springa runt där en liten stund och lyssna på mig om det var skritt, trav elr galopp som gällde och om hon skulle byta varv. Gick mkt bra! Sen tränade vi på rygga och det gick riktigt bra i slutet!! :D Även att hon skulle följa mig och stanna när jag stannade och att hon skulle skritta på jämte mig och inte små takta, se första bilden! ;)  Lite bilder blev det också såklart! :D






Haha, på bilderna nedan stod hon och slängde med huvudet för flugorna så fick fina "uppställningsbilder" ;) Inte helt korrekt med bena men det spelar ingen roll...



Sen ställde jag henne på detta visset på bilden nedanför och jag och mamma gick så hon inte såg oss och när vi kom tillbaka stod hon på samma ställe, sötnosen <3


Jag, mamma, Sisse och Hälge (våran hund) tog sen en promenad och bilder kommer sen också från promenaden! :)´




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback