Färger till hästar del 1!

Alla hästar passar i vitt, mörkblått och svart :) Tänkte ta och göra en lite anorlunda sak, hoppas ni gillar det och vill dela med er av Era åsikter!! Kommer ta två färger i taget så det inte blir för mkt på en och samma gång.

Rödfux:
Finns inte många färger som rödfuxar passar i, tyvärr. Men jag tycker ljusblått passar bra. Om man inte tycker det, är mörkblått/marinblått alltid ett säkert köp! ;) Men mossgrönt/grönt är också en färg som passar bra på de flesta fuxar, om man vill matcha stilrent. Helst inte rött, gult eller orange är min åskit! Beige går också...



Svart: Till svarta hästar passar alla färger bra! Men om man vill sticka ut lite mer så passar alla starka färger också! Några färger på schabrak som jag har till Sisse, Turkost, orange, lime/bebisgrön, rött, rösa/grått var några färger. Något jag vill ha är gult!





Detta är lite av mina åsikter, så ta inte illa upp, eftersom det lätt kan hända! Men släng gärna in en kommentar om vad du tycker :) Om ett tag tar vi två nya färger till! :)


Kommentarer
Postat av: vicky

själv tycker jag färg som gult, rött och orange livar upp fuxens färg mesta dels till hoppning . Dressysen ska vara stilren... Måste ju använda lite färg också.

2011-08-06 @ 21:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback