Vad glad jag blir!

Måste bara slinka in med ett något onödigt inlägg...Men jag vill tacka för alla goa kommentarer som man hade fått undetiden man vart borta! :D superglad blev jag när jag loggade in på bloggen! :`D Tack alla goa läsare som läser min blogg!



Måste säga att jag ser väldigt liten ut på denna bilden! Jag är 170 och Sisse är ca 163 cm :P Tur hon bär upp ryttaren bra, dock tycker jag det är tråkigt att folk tror att hon är en D-ponny :( är jag så stor på henne? :S Man börjar ju undra :P


Kommentarer
Postat av: carolina - Tävling / Snyggaste sommarbilden

Var gärna med i veckans blogg! Dessutom finns det olika sätt att få extra lotter på :)

2011-08-19 @ 20:46:15
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Petra

HAHA nej hon ser inte ut som en D-ponny!

2011-08-19 @ 23:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback