Världens bästa <3

Finns ingen häst som jag kommer älska och som kommer ligga så varmt om hjärtat som du och ingen som jag saknar så mkt som dig. Du var verkligen mitt allt och i mina ögon var du världens bäst och kommer alltid att förbli världens bästa. Ingen kan ta din plats i mitt hjärta. Alla fina minnen och stunder vi fick tillsammans kan INGEN annan häst slå, gulblå rosett efter gulblå rosett elr vad det var för färg på rosetten vi fick med oss hem från tävlingarna. Sammanlagt fick vi 10 st blågula och 9 st blåa rosetter tsm. Men vet ni? Det spelade ingen roll vad det var för färg/färger på rosetterna vi fick, huvudsaken var att vi hade det roligt tsm och det kan jag lova er att vi hade på dressyrbanorna! Från 41% - 70,63%, mkt blod, svett och tårar låg bakom. Men när vi började sammarbeta släppte allt och då var det bara extra roligt att få den där blågula rosetten med hem. Det var lixom ett bevis på att vi och framförallt Du kan!





Första blågula rosetten och våran andra lokala dressyrtävling på bilden nedanför <3




Några favoriter efter våra starter <3


Kommentarer
Postat av: ANNA'S FOTO

Om du inte redan har röstat vore det jättesnällt om du skulle kunna rösta på mig här http://standingcarla.blogg.se/2011/august/fototavling-12finalister.html#comment (nummer 2) :D

2011-08-28 @ 21:20:31
URL: http://annasfoto.webblogg.se/
Postat av: monia berggren

Ja, han var sååå fin Kalle. Saknar honom oxå jättemycket. Ni var så duktiga och fina tsm gumman<3

2011-09-01 @ 15:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback