7/12 onsdag

Två klasskompisar provred Sisse :) Vi hann att rida i manegen och vi byggde även upp en oxer. Jag red lite först och vissade henne en kort stund. Sen fick tjejerna rida. Det såg superbra ut för dom båda två i dressyrarbetet och även när dom hoppade. Sisse vissade även att hon kunde göra fina galoppombyten och tog galoppfattningarna fint. Så dom får mer än gärna hjälpa mig när jag inte hinner eller inte kan rida :)

Filmer när Sabina hoppar min skrutthäst, hindret ligger på 95 cm!





Film också på Josefin och Sisse :) Fick en bra film när dom hoppade..



Vi åkte sen hem till mig och köpte pizza och åt massa godis och chips. Även två killar från skolan var här och höll oss sällskap till 22.30 på kvällen.. Jag, Josse och Sabina satt uppe till 01.00 innan vi gick och la oss i sängarna :) Tjejerna gillade iaf Sisse och det var kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback