8/12 torsdag

igår alltså ;) Sabina hängde även med idag direkt efter skolan till stallet och vi red i ridhuset innan lektionerna började. Hon fick rida från början till slut och jag fick bara titta och njuta, haha.

Jag satte upp en oxer idag också... Det såg mkt bra ut för dom och galoppen såg faktiskt bra och mkt fin ut. Galoppfattningarna satt och även idag gjorde hon fina byten i galoppen! :) Det såg mjukt och fint ut och sisse trivides med sabina på ryggen! Dom slutade med några språng på oxern som låg på 110 cm! och självklart var jag tvungen att filma så ni också skulle få se! ;)










Det sista språnget var riktigt bra! En glad och nöjd Sabina och häst :) Sabina sov sen hos mig ännu en natt. Vi åt pizza (igen), bakade kladdkaka och åt godis och chips ;) Musmigt och ibland får man tjocka sig lite ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback