Bloggsugen!

Ni annar inte hur bloggsugen jag är! :O Dock väntar jag med att blogga fullt ut till jag börjar på nya bloggen :) Har massa ideér och har redan börjat förbereda inlägg ;) En bra nyhet är att ja kom på ett till nytt bloggnamn. Inget med häst elr så att göra och inte lika bra som första, men men. Detta namnet får duga och kan säga som såhär att lärarna på skolan kallar mig detta då det finns två amandor i klassen ;) mer säger ja inte än så det kändes ganska klockrent när ja kom på det! :)

Saker som ska försöka hinnas med på lovet:

- Boka en tid med "min fotograf/filmare" Robban så ni får se hur det ser ut i rörelse under ett ridpass och på fina fina bilder.



- Vill att snön ska komma så vi kan ta härliga vinterbilder på en äng elr nått under ett ridpass.



- När snön kommer (om den kommer) ska ja rida till torpa/hofsnäs och bli fotad av både mamma och Robban till häst! Kommer bli gryma bilder isf så hoppas på en vit, fin dag på lovet och när vi alla kan!

- Sisse ska rakas samt ska hennes man bli kort kort!

- Hoppträning för tränare !



- Få ordning på nya bloggen med grym design m.m.

- Leta upp tävlingar i hoppning OCH dressyr. Främst hoppning men vill ut på någon dressyr innan sommaren då vi ska debutera fälttävlan. Planera in tävlingar m.m. helt enkelt.

- Tävlingsmöte på AP ska också hinnas med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback