Duktiga hästar!

Det blev manegen idag då det spöregnade när jag och Linda skulle rida! Så det fick bli ett lätt dressyrpass för Sisse och Yra :) Linda red Sisse som har vilat i två veckor, bara blivit riden en gång. Hon var lite små spänd på vägen till ridhuset och det gick lite fort in i ridhuset, hehe. Men sen såg hon lugn och fin ut! Yra var pigg och glad och arbetade på mkt bra! Jobbade lite med skänkelvikningar och lösgörande arbete. Var fin, fin i slutet! Nöjd ryttare och häst! Riktigt kul att rida ponny också, saknar det verkligen!

Sen var jag tvungen att sitta en kort stund på min egna häst! Blev så sugen!!Hon kändes faktiskt också riktigt fin och lagom pigg. Travade något varv bara för att checka av och sen lite galopp. Fattningarna var fina och sen var det då en hel del bus i galoppen, skojsigt!

Imorgon får jag rida min goa häst, ett helt ridpass <3 Hon kom så snällt när jag hämtade henne i hagen också idag, godingen min!!!!

Får bli två härliga sommar bilder på hästarna!



Oj, klockan var visst mycket.. Trodde den var runt 21.00 :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback