Godmorgon!

Idag torsdag ska jag och en klasskompis vid namn Emma iväg och festa! Någon gång efter 14.00 kommer en och hämtar oss här hemma hos mig och vi åker vidare till Borås och hämtar upp en killkompis. Vidare mot U-hamn till en killkompis i tvåan och där ska vi käka lite + förfesta, kommer nog ett par stycken till dit, kanske tre stycken? Mot kvällen drar vi mot Blidsberg för lite party! 02.30 kommer våran chaufför som kör mig och emma  hem igen till mig. På fredag när vi vaknat drar vi till hennes häst i svenljunga och är där och rider och lite så under dagen! :) Mys!

Nu ska jag till svenljunga för att möta Emma och vi ska luncha några hästar på AP (svenljunga RK) och mocka och fixa! :) Kommer inte kunna blogga idag som ni märker, kommer ha fullt upp men gud så kul vi ska ha!! :D


Kommentarer
Postat av: Emelie

vart tog all outfits, hiss och diss?=) vill ha det(:

2011-12-22 @ 18:11:27
URL: http://teamzr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback