Julafton imorgon?!

Har ingen jul känsla för 5 öre. Julafton hade kunnat vara om två veckor ist tycker jag och inte imorgon! Har inte satt upp en enda tomte elr något julaktigt i mitt rum. Har inte vart med och pyntat granen elr något liknande. Julhandlat/shoppat har jag inte heller gjort. Så jag har inga julklappar att dela ut i år inte och inget att slå in och förbereda. Ute är det mörkt och trist och det bara regnar... Hästarnas hagar är geggiga och bara blä!

Vill bara att det ska vara måndag och skippa allt det här med julen, känner verkligen INTE för detta! Är inte ens sugen på julmat och vet inte vad vi ska göra elr ta vägen på julafton imorgon elr på juldagen. Vet inte ens om vi ska till pappa under någon av dessa dagar? Har inte hört något alls vad vi ska hitta på om vi ska åka bort elr va hemma. Hoppas faktiskt på att vi ska va hemma för orkar inte! Imorgon ska jag ta en lååååång sovmorgon och vakna helst vid 13.00 så har nästan hela julafton gått och sen rida min häst! 

Låter jag taggad inför dagarna som kommer? Skulle knappast tro det. Har ingen blekaste aning om vad jag ska ha på mig heller så hoppas vi håller oss hemma ;) haha. Vilka problem jag har känner jag.

Tror jag känner så här för att det vart så sjukt mkt i skolan in i det sista och jag har hållt på hela tiden och inte hunnit tänka på att nu är det julafton om bara mindre än tre dagar. Vart så mkt annat som snurrat runt i huvudet som ni också vet. Sen är det ju ingen snö heller och nu känns det som oktober månad.



Snart stallet och rida i en geggig och äcklig paddock! Jippi, eller inte. Hade hellre sett att det vart lite snö och minus grader ist för 6 + grader!! Hur känner ni nu inför juldagarna som kommer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback