Juldagarna

Julen har vart helt ok. Inga julklappar i hästväg faktiskt :) Vill köpa det själv men nu har jag fått annat på tankarna. Men då försvinner 6000 kr från kontot. Får fundera vidare på denna tanke.

Sisse vilade julafton (lördag), juldagen (söndag) och igår måndag fick hon gå i rundkorallen, tömkörde lite! :) Gick helt ok. Tömkörde inte jätte länge men en 30 min iaf! :)

Idag tisdag fick jag en träning inplanerad som jag ska hålla i 14.00. Hinner nog bli mörkt tyvärr innan jag ska rida min häst så det får bli paddocken/ridhuset men hinner jag ut i skogen tar jag det som uppvärmning! Vi hörs senare! :D



Ska ta och försöka rida nu under lovet i mina ridstövlar också så dom sjuker lite för just nu kan ja bara böja benet en cm och knappt det. Ridit med dom en gång innan och jag säger bara, tur jag inte behöver driva och andvända benen på Sisse för då hade jag haft köttsår i knävecken! Så här såg dem ut på under ridpasset!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback