Kanonfin!

Åh vad nöjd jag är med dagens ridpass med Sisse! :D Hon gick ruskigt bra i travarbetet och var jättefin i handen. Hon ville gärna söka sig neråt och tog ett lätt stöd på bettet och i min hand. Rullade runt lite på serpentinbågar och gjorde lite volter, la in några övergångar också. Hon frustade och var verkligen kanonfin! :`) Det spöregnade när vi red i paddocken och jag hade inte på mig regnkläder då det inte regnade när vi red iväg. Så jag var inte lite blöt när vi kom tillbaka till stallet.

Hon busade en massa i galoppen idag också så det blir ju inte så mkt arbete då. Innan ridasset borstade jag säkert i en timma och bara myste <3 Sisse kom även i full galopp när jag hämtade henne och gnäggandes <3 Hon har nog saknat mig och jag har saknat henne <3

Skönt när hästarna kommer när man ropar.. kan va långt och hämta dom på sommaren och geggigt och äckligt på höstern/vintern som det är nu. Sisse kommer ibland när jag ropar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback