Morgondagen

Nu kan jag avslöja vad som händer imorgon! :) Har ju hållt det lite "hemligt" men kan inte hålla mig längre, haha. Kan börja med att säga att jag vill ha någon som hjälper mig med Sisse då och då när jag inte kan rida henne.  Så en medryttare som jag kan anlita när jag behöver det ;) Så det är två stycken som kommer och provrider min bushäst imorgon! :) Ska bli spännande... Dom ska även få prova att hoppa henne och hon har inte hoppat på ca 3 veckor så hon kommer vara en riktig piggelin! Men det kommer tjejerna att fixa kanonbra tror jag! :) Ska bli kul att se någon annan hoppa min häst då jag inte har gjort det.

Vi åker iaf direkt från skolan och sen på kvällen äter vi pizza och dom sover här. Även två killar kommer över en sväng, trevligt! Ska försöka fota och filma när dom rider min lilla häst så ni också får se! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback